Thursday, June 19, 2008

Mari sertai rafa bersama saya!!!!!! MLM No 1 di Malaysia


Assalamualikum dan selamat sejahtera semua.Semoga diberkati Allah.

Nama saya
Areeza hj mohd amin

Anda boleh hubungi saya di talian 017-2897159 atau terus chat dengan saya

dengan yahoo messenger id saya chegurafa atau email saya

areeza.mohd.amin@gmail.com

Saya adalah speaker Rafa dan Rafa menawar pakej dari RM320.

Kenapa anda harus sertai saya!!!!!!

Kerana rafa adalah MLM no 1 Malaysia

dan saya akan bimbing anda untuk dapat

income lebih 4 angka sebulan .

Itu janji saya pada anda


Kata Hikmat Rafa

"Berani gagal" itulah kata kata hikmat yang membawa saya ke alam perniagaan yg penuh dengan cabaran. Jika tidak disokong dengan pepatah melayu sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya. Maka lengkaplah jiwa kita sebagai seorang yang betul betul ingin Berjaya. Multi lavel marketing atau perniagaan jaringan adalah satu perniagaan yg betul betul menguji dan mengajar kita erti kehidupan sebenar dunia perniagaan. Tapi ia hanya akan menguntungkan kepada sesiapa yang tahu apa maksud SABAR dan tahu bagaimana cara untuk mengendalikan nya.

Dunia RAFA bagi saya cukup menyeronokkan apabila saya mengenali nya di awal tahun ini. Pada mulanya penat jerih membanting keringat membentuk hiraki sangat terasa. Tetapi berkat kesabaran dan tunjuk ajar orang orang yang Berjaya didalam RAFA terasa segala pengorbanan itu tidak sia sia.

Bagi saya bukan ingin menjadi jutawan yang saya kejar kan. Kerana JUTAWAN itu adalah bonus bagi mereka yang betul betul menumpukan segalanya dalam bidang ini. Bagi saya cukuplah sekadar MONEY FREEDOM menjadi igauan saya. Sekarang semua sudah menjadi kenyataan. Sebelum ini saya bekerja di sebuah syarikat swasta dan berjawatan sebagai pembantu jurutera. Bulanan secara kasar saya perolehi adalah lebih kurang RM 3500. Tapi setelah berada dalam dunia RAFA segalanya berubah. Kebebasan berbelanja menjadi tajuk utama dalam hidup saya. Bukan berdendam degan kehidupan susah sebelum ini tetapi cukuplah dengan apa yang dilalui sebelum ini. Yang penting saya harus melangkah kehadapan dan hanya sekali sekala menoleh kebelakang untuk mengambil iktibar dari apa yang berlaku sebelum ini.

Didalam kejayaan seorang lelaki pasti ada seorang perempuan yang menyokong teguh kejayaan lelaki itu. Didalam kejayaan seorang suami pula pasti menerima sokongan padu daripada si isteri. Begitu juga saya ,berkat kesabaran dan sifat memahami beliau saya terus berdiri teguh di dalam dunia RAFA ini. Di kesempatan ini juga saya ingin mengucap kan terima kasih atas pengorbanan isteri saya yang sabar melayan saya dan kerenah anak anak sewaktu ketiadaan saya yg terlalu sibuk bersama RAFA.

Minat bina blog untuk bisnes anda .

Special offer if you want own blog. I will build for you

It just cost RM50 only

With powerful graphic animation and video
It will make you confident if you want to build blog for your business or anypurpose



Interested Please pay to me


RM20 to my Maybank account number

162357297751

and


RM30 to my friend
Maybank account

157036581422

and please send me evidence attachment to email at onlinemaybankmoney@gmail.com
also send sms after paid to +60164650338